mitt liv är underbart.

Pusselbitarna trillar på plats en efter en. Det är toppen! Jag är rädd att jinxa det men just nu har jag flow. Jag älskar flowet!! Jag dansar mig fram genom dagarna.

Igår hade peter 25årskalas! Han fick en del jättefina presenter, andra hittade i soprum. 
Peter körde upp ett knä i lars ansikte så hans öga svällde upp till en golfboll ungefär. Men det var väl mest för att han visste att vårt lag skulle vinna annars.
Ingemar övertygades att sannas överfallsspray var astmaspray och sprutade således sig själv i ansiktet. Nu är han så kallat rosa i sitt lilla ansikte.
Jag vaknade med blåmärken, bitmärken och skrapsår efter våldsam twister samt en brottningsmatch. Jag blir så lycklig! Jobbigt är bara när jag lovar att ringa folk eller svara i telefonen men jiddrar bort densamma. Jag saknade tidvis fokus och var kanske lite väl i gasen men alla var så snälla så. Mest glad var jag att Lotta kom och sara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0