My doctor says i'll be allright

Okej att jag spillde potatisgratäng på mig igår och att den dagen sög riktigt hårt, men idag då? Nedlagd strejk för sjuksyrrorna och condoleeza rice minglar runt för fullt till medias förtjusning. ÅH!! Inga krigsivrare i min teve tack! Jag blir så arg på världen såna här dagar. Till och med när jag försöker slötitta på the practice blir jag smärtsamt medveten om att hela världen är åt helvete. Och nu menar jag inte för att de bor i usa och försvarar pedofiler och mördare och sånt utan nu är det den intrikata frågan om någon advokats privatliv som upprört mig.
Snubben tvingas typ försvara sitt ex och det är ju storsint av honom. Så han kallar henne för prostituerad och hon frågar varför han alltid varit så negativ och dömande mot allt hon gör. Då svarar dumpuckot "för att jag älskade dig". Varpå hon säger "gör du det fortfarande?" och en gnista tänds i hennes ögon. Sekunden efter att han kallat henne hora och hon sagt att han alltid betett sig illa mot henne. DÅ, mina damer och herrar, DÅ har de ett moment.
Och jag vet att de där serierna på teve har manusförfattare och att jag inte borde bli upprörd, men det är ju SÅ verkligheten funkar. Det är so much like it. Dessutom fick jag ett sms av lina imorse som avslutades "varför är allt så jävla patriarkalt" och jag önskar att jag hade svaret.

sofia sa att jag ser ut som kevin federline idag. så illa är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0