och om kvällarna tränar jag med min enmansorkester...

eller dansar disco till håkan hellström. Men idag är jag helt utslagen, det blir inte många knop gjorda. Jag är så trött att jag är illamående och den känslan har liksom suttit i hela jobbhelgen med allt socialt umgänge och sena nätter. Igår kom jag hem typ halv elva efter att ha varit hos hästen, åkt fel buss, kommit vilse på drottningholm (som verkligen är jättevackert) medmera medmera. Sen somnade jag väl vid tre i natt av olika orsaker. Sov ändå bara dryga åtta timmar och har definitivt inte kommit i fas ännu. Det segaste är att jag dragit på mit en eländig förkylning som gör att jag inte kan tänka klart, därav gick jag upp innan tolv mot allt bättre vetande.

Angående enmansorkestern så har jag fortfarande inte kommit på hur jag ska få till maracas eller tamburin samtidigt som gitarr (och sång kan tilläggas, annars hade jag tagit maracasen i munnen) men effektivast hittills var nog att sätta maracasen i kepsen och headbanga allt vad tygen håller.

och jag blir så glad när någon kommenterar min blogg *fiskar* hur svårt kan det vara? jag kanske kan dra en blondinbella och skriva massa skitdumma saker så jag får felstavade dissar av tonåringar? Eller jag vet inte... Peter menade att jag borde "marknadsföra" (hell yeah, han använder verkligen det ordet) min blogg. Jag är inte ens säker på att jag vill att folk ska läsa det. Eller självklart skriver jag för att vissa ska läsa, men inte de flesta. Alltså jag orkar inte försöka imponera på någon med att vara rolig och intressant. De som redan känner mig tycker troligtvis redan att jag är intressant och då kan de få läsa mig svammla om menvärk, chefen och tuttar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0