rock'n'roll all nite?


Alltså jag gick och mummlade hela dagen att varför ska man se kiss, de kommer ändå bara i bästa fall låta som ett kisscoverband och bli en travesti på sig själva. Jag hamnade visst på spelningen och att jag till viss del hade rätt känns inte ens hälften så viktigt som att fredrik strage använder just dessa orden
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2198&a=775103

Peter avrådde mig från att gå samt från att träffa j med motiveringen att jag velat döda normala människor hela dagen. Jag motsatte mig det, mest för att jag inte vet vilka de här normala människorna är, jag var nog lite sugen på att döda någon om än bara i teorin. Antagligen syftar han till sig själv, tydligen satt jag och stirrade på honom med mordisk blick hela frukosten utan att fatta det själv... Livet är lustigt ibland.

Mo har en stor familj på ungefär tusen personer och hälften är här och sover över i helgen. Jag tycker det är mysigt men om man också tänker på att sof just flyttat in hela sitt bohag innan vi flyttat ut så alla hennes flyttkartonger står i vardagsrummet tycker jag det är lite utav en bedrift att få in en halv tusen genom två personer här. (En snarkar massor, det är lustigt tycker jag)

Idag förbjöd peter mig att skaffa en pudel.
Jag har gått från att hata till att älska just den rasen.

image196

Kommentarer
Postat av: ptr

hemskt vad jag var negativ igår då! :P

2008-05-31 @ 13:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0