scandal celeberty?

Temat på kalaset var ovanstående alltså, moa var courtney och snygg som satan. Jenny var kelly osbourne och blev full och glad. Jag var Axl Rose och när jag bad emma rita tuffa tatueringar på mig så fick jag en säl. seal of death.

Det var en trevlig kväll fast alla såg ut att vilja döda mig när jag åkte hem halv tolv. Den tiden på dygnet finns ju nästan inte. Kanske den största skandalen under kvällen. Värdinnan Leyla K verkade nöjd hon med. Hon fick en solros av mig.


Jobbigast igår var alla främlingar som kom / kramade mig och sa "men hej, hur är det?" och jag kände inte ens NÄSTAN igen dem. Jag har totalt tappat närminnet, men när jag visade bilder för Peter på människor som hälsat så gott mindes han inte heller. Det måste vara mögelhuset som gör att vi tappar minnet. Snart flytt, då börjar mitt nya liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0