sjuk sjukare jag

Ooookej, så jag missade killers för sjukdomen. Och vaknade av min förkylning vid halv tio... tänkte då till apoteket men insåg att det var för långt. Så jag gick till ica och köpte apelsinjouise istället, det gick bra. Sprang på grannen som frågade när jag ska klippa honom egentligen. Så Atilla blev klippt på min balkong med moa som hejade på och sa saker som "OJ vad kort det blev" så jag blev toknervös. Nu ska jag tvätta och jag tror det ger med sig det här. Det måste göra det, jag vill vara frisk i helgen. Då ska jag till stallet och polismuseet!!1

Jag vill liksom inte gnälla om att jag har sjukt ont i öronen, att jag bara nyser hela tiden och mår kasst., jag vill inte det. Men hur ska ni annars kunna tycka synd om mig? Jag ska försöka hitta på en lösning. tillsvidare kommer min sjukstatus ingå i bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0