"skönt med någon som är så lättmanipulerad"




Idag har varit ett äventyr! Nog för att jag tycker prata i sömnen med peter eller grekisk sallad till lunch räcker som spänning, men ändå. Det har varit en grym dag, mest på grund av två saker. Jag har blivit knäckt i ryggen av naprapattickan (och för första gången i livet använt hans riktiga för- OCH efternamn.) Det är bra av två anledningar: Jag är jättemodig som gick dit fast jag var rädd och jag gillar att göra saker som är läskiga. Även kändes det väldigt bra i ryggen OCH att få veta att jag inte är gravt defekt. Jag älskar att få veta att jag inte är gravt defekt. Kul att träffa han den där igen, var sjukt länge sen.
Den andra stora saken var att få träffa Uma igen, hon är en av de tuffaste människorna jag vet (fortfarande, tur!) Vi lekte äta mat. Rätt rolig lek även om Uma var väldigt hård med att jag skulle äta upp salladen innan jag fick någon glass. Ungar alltså! Var får de allt ifrån.
Plus att jobbet gick som en dans i det stora hela. High on life heter det, nu ska jag sova och ser verkligen fram emot att få lägga mig, fab!

Kommentarer
Postat av: Meatleif

jag är KIROPRAKTOR!!! Inte naprapat!!!!!!!

Tack för en i övrigt trevlig dag

2008-05-09 @ 16:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0