stöldgods från gurkan.









And it just keeps on going. Jag har inte munnen stängd på en enda bild och har verkligen den där pigga fräscha blicken ^^

Kom just på mig själv med att sitta och mejla M, som sitter och pluggar som bäst. Mitt mejl var ungefär "ja vi ses, det blir bra, jag gör ingenting utom att äta glass. Vi hörs, nej just det jag struntade i att betala min telefonräkning så jag går inte att nå. Mmmm. sommarlov, slackar attityd yadayada"
Jag borde nästan bli rädd för mig själv men jag känner mig bara förtjust.

Kommentarer
Postat av: Samuel

Alltså, mittenbilden är ju helt sjuk.
Du ser ut att vara mitt i nåt slags psykbryt, alternativt nån x-files-artad infektion & peter (som förövrigt ser på pricken ut som min gymnasielärare i samhälle/religion, som också heter peter) verkar försöka kräkas ut hela sitt inälvesystem!

2008-05-14 @ 19:59:08
URL: http://blog.molnigadar.se
Postat av: Samuel

Okej, på första bilden syns det ju klart & tydligt att det inte är Peter. Jag vet inte vad jag höll på med. Som sagt. Skitiga glasögon!

2008-05-18 @ 16:59:13
URL: http://blog.molnigadar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0