Vad jag inte saknar med göteborg.


Som ni kanske redan vet är jag rätt härdad, så kallat punk. Jag kan äta saker som legat på marken och blir inte illa berörd av folk som luktar lite äckligt. Jag har egentligen ganska stor förståelse för folk som inte duschar så mycket och skriker inte om jag ser ett hårstrå eller en tånagel. Det finns dock en grej jag tycker är genuint äcklig och detta är snus. Snus måste vara den värsta lukten jag vet, ta det från någon som jobbar i hemtjänsten... När man är i göteborg luktar det snus överallt. Varje sekund är det någon som måste lägga in en snus, överallt. På krogen, på bussen, på trottoaren. Dealen är bara att man inte kan stirra argt, som jag kanske skulle göra i stockholm när någon hockeylumpenkille slänger in en för stor lössnus i käften. I göteborg stirrar folk argt om du inte snusar. Jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0