cabaret - 08

Jag har blivit seriöst sjuk igen, jag trodde jag hade bättrat mig men ICKE. Trots detta begav jag mig på genrepet på kören. Kent var med och skulle fixa scenografi. Det lät bland annat såhär
- Lite mer sensuellt måste ni göra det.
- Och så kommer ni och och bara "var ä bruudarna?"
- ni kanske kan se ut som ni kissar?
- och så går ni ut och flörtar med publiken.
Mäniskan spårade ut totalt måste jag säga. Han är ju minst sagt kreativ. Jag var lite rädd i början men vi får väl se. Är jag intefrisk kan jag ju ändå inte sjunga på lördag.


Men snälla snälla, skicka ett mail och säga att jag får komma på intervju. Det är allt jag begär, en liten intervju!!!1

Nu skrev irländaren att jag får komma in gratis på mogwai och här ligger jag som ett sjukt djur :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0