chefen ringde!

Jag blev givetvis tagen på sängen bokstavligen, jag ligger nedbäddad sjuk som ett djur och lyssnar på looptroop. Kanske ska gå upp och hämta lite jouice, men det hör inte till saken. Chefen undrade om jag tänkte jobba och sa att jag var saknad. Även fast han sa det blev det inte ett så varmt och personligt samtal som jag hade hoppats på. Jag har ju tänkt ringa honom ett par veckor nu, mest för att småprata. Jag frågade om tjänstledighet och han frågade om jag ville jobba. Jag sa att jag vill det, jag behöver ju pengar. Jag sa inget om att jag hoppas på att få höra från mitt drömjobb den här veckan. Drömjobb är en överdrift och jag kommer få äta upp det om jag får jobbet och när det känns över mitt huvud alltihop men man kan lugnt säga att jag prioriterar det. VARFÖR HÖR DE INTE AV SIG?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0