djursex # 2

Credd till jessica som tipsade mig om boken "Sex & samlevnad för hela skapelsen" som handlar om hur djur har sex. Var just och lånade den. Jag hade reserverat den, vilket är jätteroligt för då fick jag högt och tydligt upprepa titeln för den nya unga killen på biblan. Han brukar vara väldigt snäll mot mig, han är nästan min nya favorit. Fast jag har en annan favorit sen Guillou-incidenten.


Djurs sexuella beteende är viktigt för förståelsen av mänsklig sexualitet, iaf så länge det finns idioter som hänvisar till vad som är naturligt. Djuren om något visar att det finns ett så brett spekta av vad som är naturligt att det blir svårt att argumentera emot perversa böjelser med hjälp av naturen (ironiskt va?). Dessutom är boken seriöst underhållande, jag har inte kommit så långt men tänkte sätta mig och läsa på lunchen. mmm... lunch. Jag börjar växa fast framför datorerna i skolbiblioteket. Och nu urartade ett gällt skratt i närheten. that's it! i'm outta here.

ps. När jag kom hem från resandet igår sa jag att jag inte ska lämna huddinge på ett dygn. Jag funderar på att dra till med två. Jag har allt jag behöver här. ds.

pps. jag är grymt nervös inför att opponera på min kursares rapport. Jag tycker det är svårt och jag utgår från att hon kommer bli ledsen. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0