Djursex!

(Ja alltså nu kan ju folk googla sig hit med helt fel förväntningar men jag vill inte hålla på med falsk marknadsföring.)

Axels födelsedagskalas var helt strålande. Och vi hade fenomenala samtal om djurs sexuella beteenden. Som marulkhanen som är superliten och hittar en stor och stark marulkhona att bita sig fast i. Sen sitter han där och parasiterar. Och vårtsvinen som kissar på varandra osv.
Det är något att hänvisa till när folk drar in "naturligt" när det talas om männsklig sexualitet.

Hur som helst hade jag väldigt trevligt med är fascinerad av hur långt det är till hässelby. Jag hatar nog fortfarande hässelby litegrann men det är okej.



(bildtext: nej, den har egentligen inte med ovanstående berättelse att göra men det är en fin tårta jag och peter gjorde för länge sedan.)


Kommentarer
Postat av: Jessica

På ämnet djursex finns en bok som tar upp allt man någonsin vill veta (och inte veta) om djursex. Den heter "Dr. Tatianas råd om sex och samlevnad för hela skapelsen" av Olivia Judson. En bra julklapp till den som har allt om inte annat.

2008-11-18 @ 18:02:19
URL: http://www.redbanner.wordpress.com
Postat av: Sanna

Nej precis =) De finns till och med djur som våldtar varandra (delfiner har ja för mej o en del apor haha) så de där me naturligt.. ja ja vet inte ja.

2010-07-13 @ 12:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0