fuck me i'm twee!

Nej, verkligen inte. Men jag youtubar och inser att tullycraft är still going strong. Det överraskar mig men jag är glad. Letade efter ukulele me för att kunna plugga ordentligt. Jag sitter i skolan och borde skriva på min rapport, men mest funderar jag över livet. Jag försöker också hitta på en titel till min rapport som är lite klatschigare än Nordiska Kvinnors obetalda arbete i heterosexuella sammanboende parrelationer. Det är svårt.



Jag vet att ljudet suger, men kom igen det är twee. stökigt!!1

Kommentarer
Postat av: P.A.

"- Jag ser att du målat din sons rum blått och din dotters rosa.

- Ja; jag använde könsroller."

2008-11-21 @ 00:11:13
URL: http://learntoenjoylosing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0