holy shit!

Igår var jag i ett sammanhang av massa människor jag uppriktigt beundrar men inte känner. Det slutade med att jag satt och åt tårta och pratade med en av mina favoritartister och att jag hann träffa han med bloggen, ni vet. Han som ska anställa mig, och det visade sig att det inte är kört än. Så snälla håll en tumme för mig, snälla, jag behöver det.

Sen flamenco följt av bk och en lång lång resa hem, jag kräktes dock inte fast vi satt längst bak i nattbussen. Idag har jag varit oförskämt bakis och alla planer har gått i totala spillror men det får det nog vara värt. Resultatet är iaf att jag fått straffet att gå upp vid 7tiden för att ta mig till skolan och få mycket skrivet imorgon. Imorgon rivstartar jag tentaveckan (fast det inte är en vanlig tenta utan en läsrapport vilket innebär i princip samma sak. ) Så jag kommer nog inte se några människor innan nästa vecka men det är okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0