ibland känns inte blogg.se så bra

Inte bara reklamen men första sidan får mig alltid dålig till mods. En skulle fixa sig en tuff bloggadress på en tuff server.

Såhär: perarvid skulle köra ett flyttlass i genom det snöiga sverige så han frågade alla han kände med körkort om de kunde följa med och köra. Det kunde de inte (eller såg ingen anledning, det förtäljer inte historien) så frågade han alla utan körkort och historien var likadan där. Förutom den lilla detaljen att jag tänkte "varför inte?" så tolv i tisdagsnatt möttes vi och åkte till orminge där bilen enligt utsago skulle stå klar. Vi kom iväg vid halv två mer som tur var hade vi kaffe, läsk och dyl. Sen var det en konstig tur till varberg och tillbaka. (Jag blev lovad en sväng förbi ullered som blev max 45 minuter men jag fick iaf nya byxor) När jag väl kom hem dischade och stupade jag i säng. (Då sov jag ändå några timmar i bilen på vägen ned..) Nu har jag sovit bra mycket över tolv timmar men det känns ändå fel ett gå upp. Linneas nya granne var kanske det finaste, jag önskar att jag fick ha honom. Han sa iofs att han skulle flytta och skaffa sig en ny tjej (inte så att jag tänker vara henne, men han kanske hamnar i stockholm).

Nog om detta jag måste äta frukost och gå och fixa min opponering. Jag tänkte bara lalla runt men det var inte uppskattat så det senaste konceptet är "hård med rättvis". Vi får se hur det går! Det är ju så många tankar jag måste reda ut.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ullared??? Hade jag haft en grogg så hade jag satt den i halsen. Två chocker idag. Ingemar gillar att lösa Råd & Rön och nu det här???

2008-11-27 @ 21:53:57
URL: http://www.redbanner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0