Rapporten är klar.

Jag började dagen med att stirra apatiskt i taket ett bra tag till band of horses och magnetic fields. Jag förstod inte riktigt varför men jag såg heller ingen anledning till varför inte. Sen dammsög jag maniskt och våttorkade golvet utan någon egentlig anledning. Här någonstans drog lillis utan att säga hejdå, jag förstår honom. Sen åt jag frukost som jag inte ville ha. Efter det läste jag don kullick och maria rankkas inlägg i f-ordet och blev fysiskt illamående (vilket inte tycks ge med sig). Sen gick jag till skolan och skrotade större delen av min rapport (eftersom den likt allt annat suger idag). Sen satte jag genomgående citationstecken kring ordet Kärlek och lyssnade på suffocate for fuck sake. Snart är jag färdig.

Kommentarer
Postat av: anders

jag stod bakom dig och knackade på dörrkarmen för att säga hejdå men du reagerade inte, pillade med något på golvet. sedan ropade jag högt när jag faktiskt gick genom dörren också. sådeså!

2008-11-28 @ 17:27:55
Postat av: Anonym

dude, om du har nån musik som liknar suffocate, maila mig, snälla

2009-08-03 @ 04:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0