uppsatslängtan!!1

Jag blir så avundsjuk på folk som skriver spännande uppsatser. På sistone har jag som hört så mycket av folk om deras grymma uppsatser. Det gör mig fantastiskt inspirerad men jag vill som bara skriva om opåkallade saker. Jag tycker inte det är ett självändamål att skriva en välskriven och korrekt uppsats om den inte är rolig/intressant och framförallt tillför något nytt. En bra uppsats är något som ger aha-upplevelser och problematiserar ens tidigare uppfattningar om verkligheten. Därför är det töntigt att skriva en uppsats om något som bara är.

Jag vill skriva om flashback, om extremmetal och lite annat. Sen har jag en jättehemlig och jätterolig sak (person) jag vill skriva om som skulle vara fantastiskt om jag hade alla förutsättningar men det är nog snarare ett c-uppsatsprojekt (där ser man, ska jag skriva c-uppsats?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0