Ut ur dimman!

Nu har jag på något vis bestämt mig för att friskförklara mig. Tyvärr är jag sådär sinnessjukt trött och hängig som jag blir när hormonerna gör som de vill, men om jag vilar 15timmar om dygnet är jag som ny!
Den här semiåterfunna hälsan gör att jag helt plötsligt tänker "åh träffa x, varför har jag inte gjort det på så länge?" "åh, äta avocado, varför har jag inte gjort det på så länge?" "åh, göra whatever, varför har jag inte gjort det på länge?" och så tänker jag igenom alla mina vänner och alla mina intressen och blir lite stressad. Svaret på ovanstående frågor är givetvis för att jag skrivit hemtenta och följt upp det med några veckors sjukdom och på sin höjd tagit mig till skolan (som är ack så nära).

Fan, jag hade något roligt och viktigt att förtälja. Imorgon får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0