var tog den vägen?


Jag fick ett kort ryck av att sörja den förlorade sommaren. Förstår in att det här inte var många veckor sen? (observera min hudton, jag har jobbat hårt på den) Åh, popaganda come back. Synd att jag var sjuk då också, och synd att det är så min ungdom förflyter. Men jag är inte bitter, jag dricker ingefäraté!

Förresten skulle jag fått sitta i dörren till mimikry om jag hade varit frisk och inte totalt uppbokad. Följande händer i helgen:
- sexualpolitisk dag på rfsu lördag 10-18
- middag i skarpnäck med gamla kollektivet <3 på lördag
- match om jag skulle friskna
- födelsedagskalas hos axel
- slick!
Som om detta inte är nog frågade gunnar om jag vill hänga och sibel lovade lyxkaffe om jag hälsar på henne på jobbet. Jag ska så göra det någon gång. Jag har allt för få vänner med jobb som Jag kan ha nytta av. Dock kommer pete kunna trycka allt i hela världen till mig när han är fardigutbildad och DET om något är cool. Irländaren som kunde skriva mig på listan till mogwai är i högsta grad funktionell i sitt yrke men honom känner jag ju knappt. Och världens snällaste Eileen har sagt att jag kan få åka med hennes tåg, det är förmodligen det allra bästa!!!1 Folk är visst lite funktionsdugliga ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0