dagen i punktform

• Vi fick tentan idag och den verkar överkomlig. Men det säger jag NU.
• Fika på copacabana med kattis och eileen var topp. älska att sitta och slappaoch prata skit om handels
• Sexdagarna var fab, förutom alla psykon som dras dit. Machomän som pratar om stora snoppar och biologisttanter som håller låda på alla föreläsningar med ett intet sinande lager av dumma frågor och anekdoter
• Jag har fått lön från byggarjobbet. Riktiga pengar alltså, och imorgon kommer csnpengar
• Jag verkligen älskar min basgrupp, gör jag
• Vid universitetets tunnelbana sålde de saffransbullar och det fick mig att känna att ja, nu är det den där årstiden igen men det är okej. Det är ju till och med vintertid på söndag (vilket jag sannerligen kan behöva om jag ska vara i tid på matchen.)
• Jag fick ett sms med texten "tja bruden, vad har du på dig?" av Peter (och han menar att jag tycker om att framställa honom i dålig dager^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0