En sista för dagen:


Olympe De Gouge! Hon avrättades där någon gång post 1789 för att hon tyckte kvinnor skulle vara medborgare.
Dessutom var hon skådespelerska, teaterpjäsförfattare och en skarp retoriker!

mannen som sitter vid datorn brevid mig stirrar onödigt mycket. Mest på mig, men även på min dator, vilket förmodligen är det mest ohyffsade som finns. Oavsett vem du är så får jag nervösa ryckningar när någon tittar över axeln. 
Nu började han även prata med sig själv så jag antar att det är dags att call it a day! Jag minns inte ens om jag fått något gjort. Men multipla blogginlägg tyder knappast på att jag varit effektiv.

Roligt är att Emil i sin essä skriver Bob Connell. Jätteroligt. (Ja, jag fick för mig att rota igenom alla mina gamla mail och hittade ett essäutkast han skickat mig för år sedan. Den är bra är den.) Och jag saknar Emil, det är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0