Finn Ett Fel:

"Marquis de condorcet var en viktig revolutionary"

Jag kanske fått en släng av svengelska, fast ärligt talat vet jag inte hur det gick till.
Jag är nog bara för trött för det här. Klockan är förvisso nio men min hjärna, kropp och själ är inte byggd för morgonar.
Jag är särskild inte byggd för att hon i lånedisken som är så virrig säger att referensexet av min bok inte finns.
Hon har virrat runt saker förr så jag litar inte på henne det minsta.

Störigt är att någon knuffat ihop min dator jättenära en annan så musen är på vad som borde vara min del av bordet.
Störigt är när en gammal historia från förr kommer och sätter sig där och det är nästan i mitt knä och vi hälsar inte.
Störigt är att alla gamla trassel går i min skola.

(Dagens tema är anaforer, men kanske mest för att jag är för trött för att formulera mig.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0