Grunden till all suveränitet vilar ytterst hos folket


Jag kan verkligen inte minnas sist jag hade så roligt. Gårkvällens sunkit var super verkligen. I båda bemärkelserna. Så grymt festligt samt sjukt trevliga människor verkligen. så jävla svettigt och ingen gnällde när man dansade på möblerna. yeah baby! Till och med nattbussen var min vän igår. synd att det är så långt till första november bara...
Nu är klockan åtta på morgonen och jag är vaken som en lärka och fortfarande full. Så jag har vaknat och sjungit dängor som "fina kukar" och dyl. för Peter för att han ska förstå storheten i sunkit. Södertäljelåten är en annan klassiker att återge för världen.

Sibel ska klippa mig, snart kommer ni inte känna igen mig!

bra initiativ:

KommentarTid 
P.A.  ([email protected]) om Kanelbullens dag:
jag kompenserade det där kommers-jippot med att sno en stor jävla kanelbulle i en korridor på SU idag. jag var inte ens hungrig, men jag kände att nånting måste göras (stjälas)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0