Ja, vad hände egentligen med festmetoden?

nu är klockan halvtre och bakisheten är under kontroll. Det var den verkligen inte vid elva när min klocka ringde för andra gången. Idag har jag nämligen studiedag men jag dövar samvetet med att tvätta istället. Ska nog gå till skolan snart. Men alltså... ja snart. tvätten är väl klar om ett par timmar.

Men jag har ätit frukost med anders och sibel. Jag älskar att få dela dekadansen med någon. Och vilka bättre än dem. In my heart! hade min mobilkamera varit lite bättre hade bilder på stoldansande och halvnakna män kommit upp här.


Kommentarer
Postat av: lillisssss

Varje gång jag går in på din blog och ser det här inlägget så läser jag "nu är klockan helvete". Det hade varit roligare!

2008-10-08 @ 19:52:22
URL: http://holmstroem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0