Let's get old

Alltså jag mår verkligen bättre, vilket gör att jag kan få lite skrivet i alla fall. Jag känner mig mycket mer fokuserad när huvudet inte bultar. Trots att jag är nästan funktionsduglig går det inte direkt fort framåt och jag kan verkligen inte hålla mig ifrån att vara spydig i tentan. Såsom att genimgående skriva Mannen (med versal i början, ja) och börja meningar i stil med "Eftersom kvinnan är svag och dum hade hon behov av en förmyndare.." och dyl. Men det är okej alltså. Vad ska hon göra åt saken?




Jag tycker fortfarande att Lacrosse är ett av Sveriges bästa band och de hjälper mig både skriva och hålla humöret uppe.

ps. två språkliga avarter att uppmärksamma: jag anväder prefixet super vilket får mig att må illa och jag tycks säga liksom mer än brukligt. Det började helt plötsaligt och nu kan jag inte sluta. ds.

Kommentarer
Postat av: anders

hjälp! hjälp! hon uttrycker humor, känslor och egna åsikter i ett akademiskt arbete! hjälP! hjälp! ring högskolepolisen!

2008-10-29 @ 09:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0