Lidandet.

åh, smärtan, den smärtan. Jag har gått och blivit seriöst sjuk på sämsta möjliga tillfälle. Det tog en evighet att gå till skolan idag, så svag och ynklig som jag är. Det är svårt bara att röra sig och ännu svårare att tänka. Har börjat så smått med tentan men allt går på halvfart. Jag får panik!

Här om dagen var det kids med gothsmink som kom och hotade Peter. Jag var inte hemma men de lär ha sagt "bus eller godis" och när han inte hade något godis krävde de små monstren pengar av honom. Kapitalismen alltså, fy skock! Kommer det fler ska jag säga "bus" och se vad som händer.


Annars funderar jag på att skriva ett CV istället jag är ju så grymt pepp på jobbet. Lea hade ett assistentjobb jag kunde söka, men jag tror jag ska satsa på det andra. Det är jätteroligt och jag kan inte säga det för då jinxar jag det nog. Men det är perfekt och det har fått mig att fundera på en framtida yrkesval.

Förra veckan fick jag två superfina komplimanger som lyste upp vardagen, tyvärr kan jag inte delge dem då jag tror sådant blir urvattnat om man delar med sig av det. Jag vill liksom bara mysa i välmående (ironiskt att jag fick en illamåendeby när jag skrev det där).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0