modifiering

No man is an island
except island man
Oj så jag skrattade, på riktigt alltså.
Qlubb rosa drömmar var hemskt trevligt igår men den största vinsten av dagen måste vara alla fantastiska människor jag hann umgås med. Supermysig verkligen! Först fika med emil, sen ut till kransen och rota i byteslådan, sen hänga i färgaffären (sjukt mycket roligare än det lät) hem till tomas och vända, in till kulturhusnatten och titta på nan goldin-utställningen och hemska nycirkusmänniskor och sen iväg och klubba. Jag åkte helt djärvt dit ensam utan telefon fast jag inte visste om jag skulle hitta någon att hänga med. Och när ingen var där gick jag in ändå. Modigt, mycket modigt.


Kommentarer
Postat av: jen

men vadå du menar att du alltså var hemma hos mig utan att ens lämna ett litet spår? jag är mkt upprörd.

2008-10-19 @ 22:01:06
Postat av: liv

men jag letade ju efter dig! intensivt.

2008-10-20 @ 10:55:20
Postat av: KelocC

Godmorgon, sovit gott? :)

2008-10-20 @ 10:59:26
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0