mormor i mitt hjerta!

Eftersom bror fyller år kommer mormor och hennes karl upp och hänger lite. Det är mysigt, när jag var liten åkte jag och min bror på husvagnssemester med dem. Hennes karl spelade jämt fotboll med oss, han är härlig. Och vi fiskade massor, åh den ljuva barndomen.


mormor och moster!

Idag har jag och peter införskaffat en byrå på pingstkyrkans loppis! Grymt bra, Kanske en kan få lite mer ordning på tillvaron. Jag fick åka skjuts med farbrorn från pingstkyrkan närhan skulle skjutsa byrån till oss. Han hade varit polis i 20 år.


Kommentarer
Postat av: anders

åhå, fina mor(mor). Kan du inte ge Tor en hundralapp i present? På ett "Jag likviderade presenten du inte skulle uppskattat"-sätt kanske det skulle kunna vara roligt... (för mig?)

2008-10-16 @ 10:40:40
Postat av: Cicci

okej, din mobil funkar tydligen inte men CK spelar i alla fall på kafe 44 ikväll. fett va? jag tänkte gå. du borde också!

2008-10-16 @ 12:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0