OCH TENTAN ÄR INNE!!!1

Nu har jag alltså långhelg medan de andra stackarna sitter hemma och våndas över sina halvskrivna tentor. johodå! jag vet nog hur människor är. Först oroade jag mig för att någon skulle ha skrivit exakta en likadan hemtenta förut så jag skulle bli anklagad för plagiat precis som i veronica mars (jag hatar när det händer), sen att jag skulle lämna tentan i fel fack tex. juridik, nu vet jag inte riktigt vad jag ska oroa mig för men jag klarar då INTE att vänta tre veckor på att få tillbaka den. Det är vinna eller försvinna. Lillis lärare ger aldrig kommentarer på tentor förutom betyg. Jag tror jag dör om jag inte får en kommentar. se mig, bekräfta mig! Fast Lillis sa att min tenta var bra skriven och det betyder mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0