Semester

Mobilens försvinnande har gjort mig lugn och tillfreds med världen. Till och med försenade bussar känns okej, jag kan ju inte ens se vad klockan är så jag hinner tänka på annat. Fast jag har ett armbandsur här någonstans. Snart iväg till skolan och försöka låna lite kurslitteratur på daglån och se om något går in. Jag känner verkligen inte för att lägga en tusenlapp per delkurs på böcker så det ska lånas och lämnas tillbaka och hej o hå!

hittade just dezmond.blogg.se som skriver något i stil med "pojken som försvann" och ler så hjärtskärande och är med i mensa fast han är typ tolv (no?). Han påminner mig om Oscar från Extremt högt och otroligt nära så jag vill nästan gråta en skvätt. Livet är så hemskt och vackert ibland.

Jag har tenta nästnästa vecka, det känns helt sjukt. Jag har ju just börjat den här kursen och tillika just börjat förstå historiska epoker som sådana (Efter Gustav Vasa är min grundskoleutbildning lite suddig när det gäller historia, men det var verkligen kul när han klättrade ut genom dasstunnan) så hur ska jag kunna föra självständiga resonemang ang. kön i historien? Min gissning är att det blir mycket plugg, samt en stenhård tentavecka.


Sibel lirade death game i sin förra stad så nu jävlar är vi en hel klan!! kick ass, pokemonbarnen får passa sig i december omgången. De kommer inte kunna lämna hemmet utan att kaststjärnorna viner. myahahaha!

Jag älskar att bo här förresten. Inte bara för att det är nära till skolan (vilket jag verkligen uppskattar) men Sibel, Peter och Anders är nog de bästa människorna man kan bo med. Jag är så himla glad och harmonisk med dem.
Nu är förvisso Sibel och Anders borta resten av veckan så jag kommer nog gå runt naken hela veckan och vara mer högljudd än vanligt. Tur att Peter har spelningar och rep och dyl. hela tiden så han får vila huvudet med lite black metal.

Kete Nash förresten! Glöm inte var ni hörde det sist! Människan är fab, mysig spelning på Arvika dessutom.

Kommentarer
Postat av: anders

jag tror att telefonförlusten är jättebra, jag skulle också vilja bli av med min om det inte vore för att sibel skickar bilder på sig själv som gör mig töntigt mjukis och saknande hela tiden. vilket är en speciell och fin känsla i min värld.



vidare är lund ganska regnigt, som förväntat. men jag har redan hunnit träffa en, två, tre, FYRA av mina vänner och idag skall jag träffa minst en till! det här kanske kommer gå.



förresten säger sibel att hon nog inte kanske kommer hem förrän på söndag, och jag har blivit bjuden på ansis-inflyttningsfest och vill gärna gå så då kanske jag stannar tills dess också, det beror mycket på tågbiljetter iofs...



HA DET FINT OCH HÄLSA PETER!

2008-10-16 @ 10:44:55
Postat av: Sibel/Sailormört

Jag hittade hit! Eller Anders hittade snarare. Här är en present; http://www.deathgame.se/modules/members/userImage.aspx?width=150&height=180&image=images/modules/members/SailorM%F6rt.jpg

2008-10-27 @ 23:59:34
URL: http://dcw.toobigtofitinhere.com
Postat av: Sibel igen

upptäckte dock att länken inte fungerade, nåväl, jag finns ju på deathgame om inte annat, med det innovativa namnet SailorMört.

2008-10-28 @ 00:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0