tamtaraum!

Jag försov mig massivt. Vaknade en massa för att jag är så satans förkyld. Nu är klockan ett och tentan ska vara inne tre eller fyra. Jag minns inte men antar att skrivarna kommer krångla som utavbara helvete. Vem bryr sig egentligen om Ellen Key? Min nya mobil stänger också av sig när det känner för. Ingenting kan man lita. Det blir nog ingen maskerad med min hälsostatus. Med jämna mellanrum ringer någons telefon i biblioteket. Ringsignalen är introt till sex and the city och personen svarar högt och käckt varje gång.

Kommentarer
Postat av: ptr

döda personen!

2008-10-31 @ 13:11:02
Postat av: Jessica

Det är nu du skulle ha introt till Sällskapsresan som ringsignal och svara på göteborska. Ge igen!!!

Lycka till med tentan. Kram.

2008-10-31 @ 17:15:05
URL: http://redbanner.wordpress.com
Postat av: matilda

tjaa! kolla in och kommentera min blogg! ;):)

2008-10-31 @ 17:26:50
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0