tentatenta!

E-day är alltså allt som är fel här i världen. Det symboliserar ALL ondska i världen och jag är trött på idioter som går runt med speciellt upptryckta munkjackor med loggan. Jag är trött på att datorn säger "välkommen till e-day" när jag loggar in. vidrigheten.

Idag försöker jag få in något om patologisk heterosexualitet i tentan. Det kan man väl kosta på sig!



Vi skulle haft gruppträff men den blev inställd. Egentligen ganska skönt för då har jag mer tid att skriva. Hur som helst korrekturläser anders min tenta och det är guld. Det absolut bästa är när han skriver "(en punkt för mycket här som jag tog bort) " I röd stil. Så himla rart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0