vad hände med festmetoden?

Alltså jag brukar vara den som slutar dricka tidigt, häller i mig vatten innan jag åker hem och nyktrar innan jag ska lägga mig. Igår drack jag vodka och rödvin och öl relativt tidigt, för att fortsätta med öl och lite absinth framåt tretiden varpå jag börjar gråta och åker hem. Värd kväll? Idag höll jag på att kräkas på172an (skitbussen av alla skitbussar) då jag lätt blir åksjuk och inte bör kombinera det med bakis. Nu bakar jag bullar med sibel, det är bra!

Konstigaste idag var att åka suv med en enorm dobberman. Alltså jag är inte den som är van att åka suv eller ha en dobberman över mig. Men jag antar att det gick bra, dagen är bättre än gårdagen.


Ps. Jag är så hemskt glad att anders korrekturläst min tenta med ett genuint intresse och förmåga till konstruktiv kritik. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0