WHAT ELSE IS ON?!

Jag är trött förkyld och trasig så jag landade framför tv'n i tron att det sändes något lättsam underhållning. Nej, det är bara patriarkatet på tv. Hej doctor phil! Min fru har blivit våldtagen så jag brukar psykiskt misshandla henne eftersom det får mig att må så dåligt. Min manlighet är skadad för att min fru är besudlad. Doctor phil svarar att frugan INTE ska göra slut med idioten.



Men det är ju patriarkatet på alla andra kanaler också så jag får väl återgå till mina feministböcker.
Har just läst ut pittstim förresten, och försöker bestämma mig vad jag tycker. återkommer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu blev jag arg igen. Jag gillar att vara arg. Kram!

2008-11-01 @ 21:27:05
URL: http://redbanner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0