where do yo go to my lovely?

Åh, dagens låt är verkligen Peter Sarstedt - where do you go to (my lovely) ? för att börja i helt fel ände.

Igår såg jag anders torka av sin pasta med toalettpapper. Jag blev oerhört fascinerad, men han sa att han bara ville ha lite pappersgarnityr. Som om det inte var något att tala om. Så jag lät bli.

Vi vann första matchen igår och jag fick en liten blodutgjutelse. Den superarga killen var tillbaka, men han var inte lika arg den här säsongen. Jag vet inte om jag är besviken eller ganska nöjd. Han berömde mig igår och log hjärtligt, så nog finns det en positiv sida av det hela. Och jag gillar verkligen Emeli men när hon säger att vårt lag ska heta "virrpannorna" nästa säsong känner jag att jag börjar få nog av vuxenhumor. Jag önskar att jag visste var min klubba tagit vägen... Börjar dock känna mig tillfreds i mål och mina knän är helt okej med det, oväntat nog.

Snart är det seminarie och jag har mest kikat på frågorna. Det handlar om det går an och det är ju kul men jag känner mig lagom på. Jag längtar mest efter att träffa min basgrupp och prata om ladies against feminism, sexdagarna och helgens eskapader. Jag hjerta gruppen.


(här är skarpnäck. jag saknar det bara ibland.
fast jag hänger ju där mer och mer.)

Igår träffade jag tanja på pendeln och blev hemskt glad.
Och idag är det kör och jättesnart ska vi sjunga på cabaret och jag är lite nervös men mest peppad. Lee lovade att dyka upp idag också, det är topp. Jag älskar att ha regelbundna aktiviteter med mina vänner som gör att man ses utan att anstränga sig allt för mycket.

Kommentarer
Postat av: anders

det verkade som en bra idé innan jag faktiskt gjorde det

2008-10-20 @ 21:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0