cyborgs och mikael

Jag har svåra problem med att fokusera. Har pluggat en del idag, men pratat desto mer om att plugga. Jävla metasysselsättning. Eller inte, det är ju trots allt i språket vi bygger upp vår vardag. Dagens ord performativitet. Nästa vecka är tentavecka! Tänkte just på cyberfeminism och beauty subversion, Donna haraway gör mig glad.

Skrev ett mail till Mikael Nestius här om dagen och är lika ledsen varje gång jag loggar in på hotmail (så ohipp är jag) och inte fått något svar. Fast jag vet inte riktigt vad jag vill att han ska skriva heller. Antagligen något väldigt stort och världsomvälvande. Nu kanske jag skulle ta och slänga in mitt bästa mig självcitat:

"Om ingen rubbar mina cirklar snart går jag hem"
- Jag

Hur som helst vet jag inte vad livet kretsar kring just nu, men det kanske är det som är det bästa?
Det är ganska mycket med skolan och mående och ett försök att kopiera lillis livsstil (som tyvärr varit lite för dekadent för att kopiera på sistone, men ni fattar va?)

Sibel flyttar in på söndag och sami kommer ned i helgen. topp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0