ord kan inte beskriva.

Jag förstod först inte riktigt hur jag ska klara av att skriva tenta när jag mår såhär, men sen insåg jag att det är det perfekta att kanalisera den lilla energin jag har. Hoppas slippa all form av socialt umgänge den här veckan. Har jag fritid ska jag se på futurama eller sova.




.

Ovanstående är alltså ALLT som är fel med Sverige just nu. Betala bort ert dåliga samvete för folks skeva skönhetsideal. Till ett jävla sminkföretag?! Och en liten arisk tonårsmodell som ser "perfekt" ut med gängse normer ska få oss att vidga den samma? Fuck you, jag blir så äcklad att jag vill skrika. (ironiskt att jag ändå väljer att klistra in reklamen. Jag har säkert fem läsare i veckan jag kan påverka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0