Tenta!

Tenta gör mig kreativ. Saker som att torka ur kylskåpet, rengöra ventilgrejen nedanför kylskåpet, sortera saker, diska, läsa på om dödsstraffet i Sverige på 1600talet och skicka de där mailen jag aldrig skrev känns plötsligt så enkelt. Idag flyttar frasse, det är lite spännande må jag säga. Och ikväll kommer sami och vi ska se jason mraz!! mistah a-z!!!!!1 yeah. Okej nu ska jag ge mig. Annars har den här dagen börjat rätt dåligt men jag hoppas att jag kommer på rätt köl. Om inte annat kanske jag får något gjort.






favoriterna!

Kommentarer
Postat av: ptr

förutom byxorna har jag samma kläder på mig nu som på den där bilden. eller vänta nu! jag har ju alltid samma kläder!

2008-09-27 @ 23:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0