Inte min dag? Vems är det då?

Igår fick jag vaccin mot den nya influensan och Hej Hej sa jag innan jag var över bäcken. Vaknade i ett töcken för att min arm gjorde så ont. kom upp till köket innan det kändes som att jag skulle kräkas, så det var bara sjukringa mig och bädda ned mig. fy satan vad jag mådde. Dagen har klarats av med värktabletter men jag är riktigt missnöjd. Missar nettchens spelning som jag sett fram emot flera månader. Och det är nog tusende gången jag är sjuk i år, känns inte roligt mot jobbet men det är som det är. Räknar med att börja nästa år med att bli inkallad till chefen.  

Mycket går fel just nu och jag kan inte låta bli att undra varför. Kom inte in på någon av hlgskoleutbildningarna jag sökt till våren. Och det skulle vara min plan B (!). Det viktigaste i vår är RFSUutbildningen och kommer jag inte in på den börjar jag gråta. Fick inte gå instruktörskursen i feministiskt självförsvar och så har jag tackat nej till innebandyn. Det här funkar verkligen inte, vart är jag på väg?

Jag tänkte ge mig den här studen att vara tjurig, sen är det nya friska tag i morgon. Om jag kan klä på mig utan assistans dvs. Här är lite fina bilder från Bornholm som gör mig glad.











Fast Regina Spektor var bra!

Kommentarer
Postat av: Tickan

Tråkigt att höra. Men det är klart du kommer in på förstahandsvalet! Om det är nån av alla mina vänner som är lämpad för sånt så är det du.



Ang. självförsvaret, varför inte gå en termin hos oss först då? I väntan på nästa grupp. Lite grundläggande taijutsu i kroppen är alltid bra för den fysiska delen av kursen.



Ett bra substitut för innebandyn dessutom ;)

2009-12-09 @ 22:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0