Det här är min mamma.



Bilden ska mest illustrera att det är trevligt med sommar. Och att min mamma är världens bästa. Dock är stackaren sjuk och missade kören i måndags. Som den välartade dotter jag är åkte jag hem till henne med halstabletter, jouice och frukt (hon är inte av den skolan som vill ha glass när hon är sjuk). Kören anyhow, vi tränar massa på Leonard Cohens Hallelujah. Den är lite svår men en av mina finaste låtar.

Fikade med gunnar igår. Bönor & bakat är verkligen the shit! Och den här veckan har jag skola måndag,tisdag,onsdag,torsdag vilket känns nästintill overkligt mycket. Men jag lär mig saker! Och just nu peppar jag på läskursen. Vi får välja litteratur själva, först tänkte jag göra två flugor på smällen och välja böcker jag kan använda till b-uppsatsen men nu inser jag att det finns böcker vi redan läst på a-kursen med så jag skulle kunna göra det ännu enklare för mig om jag vill.

Anledningen till att jag bloggar om ingenting alls är att jag är rädd att om jag inte gör det ska något hemskt hända.
Ja men nu blir jag sen till skolan igen. Det här håller ju inte.

ps. ikväll kommer johanna och magnus på middag! Det är toppen. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0