lol superlol

Duktiga och intelligenta Tanja Suhinina är min absoluta favoritbloggare (som om man måste ha en sån). Hon är klok som en bok och dessutom radikal. Jag älskar det. Det jag ville nämna var hur hon skriver om att hon och Gottfrid Swartholm är de enda ur deras elitmatteklass som syns i media och att Engelbrektsskolan därför borde trycka upp stora bilder på dem som motivation. Vad hade kunnat vara bättre?

Annars håller jag med henne om att PirateBayrättegången är lite för dum för att följa. Jag orkar liksom inte. Klart att en del av mig ler i mjugg åt att anakata kan vara så dryg och det faktum att gratistidningarna måste översätta texter från twitter. Lol = Jag skrattar högt. Epic winning = Stor seger. STOR seger? Vad i hela fridens dagar gör att de tror att svenskar inte klarar av ordet episk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0