post tenta

Jag har fortfarande inte kommit tillbaka till verkligheten. Direkt när tentan var inne kom hunden så jag har varit med henne hela helgen. Det är toppen men jag har till och med träningsvärk efter alla snöpromenader i kuperad terräng. Tur att hunden älskar snö. Tänk om hon hade varit någon mindre pälsig modell, hade varit trist.
Igår hade jag match till elva på kvällen. Mycket spännande, även om det inte direkt är något jag uppskattar. Jag spanar in domare till b-uppsatsen. Jag har ju en "favorit" men honom vågar jag nog inte fråga. Han hatar vårt lag, vilket jag tänker kan vara uppfriskande. Hursomhelst blir jag rörig i huvudet av allt uppsatssnack så jag ska ha handledning imorgon. Nio på morgonen ska jag reda ut alla oklarheter. Det lär ju vara lätt att få min hjärna att samarbeta så "tidigt".

Idag försöker jag så smått ta reda på mitt liv, alltså rent praktiskt. Jag har tvättat, diskat och flyttat runt lite saker sådär som jag gör när jag är stressad över något. Dock orkar jag inte plocka in tvätten ännu. Det är nog mitt värsta moment (efter dammsugning då efter som jag är extremt ljudkänslig och blir jätterädd för den) även fast jag gillar själva tvättandet.

Allt känns rörigt, men så minns jag hur glad jag är också. Tillexempel i natt när jag till sist kommer hem efter alla strapatser och får krypa ned i sängen med Pete som jag alltid blir glad av. känslan av att ha klarat av en dag kan vara fin den också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0