Så som i himmelen pt 2

Jag måste väl tillägga något om att låten nedan (gabriellas song) är värsta girlpowerkickasslåten som handlar om hur hon bryter upp ur ett misshandelsförhållande och det i sig är ju bra. Prästfrugan i grön tröja hade sitt barn på mitt dagis så jag känner igen henne så väl från min barndom. Jag tror jag gillade henne.

Nu har jag und peter bokat snowboards till nästa helg. få satan vad roligt det ska bli!!!1 träffade rommecrewet här om dagen ju och alla är peppade till max. Jessica jag räknar med dig!!1

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag kommer. Jag kommer att gråta och vara jätterädd, bara så att du vet.

2009-02-03 @ 08:13:39
URL: http://redbanner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0