you say i took the name in vain

Ingenting gör mig så nervös som att prata i telefon. Jag är på gång att ringa och har varit det i snart fem timmar.

Vi hade infosök idag i skolan. Det var trist och alla syona i klassen drog när det var rast. De var less helt enkelt. Hon i biblan som alla tycker är så himla snygg och cool gick igenom hur man hittar saker till sin b-uppsats. Sen frågade jag något om hennes uppsats i genus och det slutade med att alla satt och läste hennes uppsats istället. Till hennes förtret kan tilläggas.

Kom att tänka på när vi var på kvinnohistoriska samlingarna på göteborgs bibliotek och fick se brev av alexandra kollontaj. Det vill jag lova, var häftigt.

Ett stort grattis till min fina kursare som har skiljt sig!

Jag gick och la mig i hundbädden nyss och utbrast förtjust att det luktar daisy. Men imorgon kommer hon hit imorgon. Det är bra för jag jättesaknar henne. verkligen. Det här med hundarna är så viktigt just nu. Jag har funderat på att kolla upp om en kan bli akuthem för hundar... Men jag försöker att inte göra något förhastat. Man kan säga att vissa i min närhet inte är hundra procent nöjda. Alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0