Det krävs så lite.

Det krävs så otroligt lite för att förvirra mig. Om en fråga bara hade varit en fråga så hade det i princip varit okej att fråga vad som helst. Men när en fråga är en en antydan, en pik och en hint blir det jobbigt. När en fråga är en förutfattad mening vet jag inte alltid hur jag ska svara på den.

Det är söndag. Jag sitter i skolan och borde plugga på en söndag. Men istället har jag:
- velat skada de högljudda människorna brevid mig
- haft catching up moment med en vän på msn
- haft en kort psyksejour med en annan vän på msn 
- skrivit ut kartor till peter så han ska hitta till sin första praktik (de växer upp så fort, tycker ni inte?)

Och imorse hade vi husmöte. Vi ska starta hunddagis och avgiftning hemma, det går väl bra. 

Idag är kärleken riktad mot guy fantastico. Bra skit!!1
Och ikväll är det klädbytardag hos em, det är supermysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0