favorisering

idag är mina favoriter jessica och miriam. Jessica för att hon är så kul, och för att hon kallar mig häftig. Och för ett grymt let's dance-move som fick mig att le såhär på morgonkvisten.
Miriam är toppen för att hon alltid gör mig glad och för tanken att hon ska skaffa en bäbis. Hemskt spännande om jag får säga det själv.


Idag:
- Polisstationen, fråga hur man fixar pass
- skolan, seminarie om vothet och boys don't cry
- hämta min rättade uppsats som föranledde mitt enda VG
- grupparbete, jag fruktar det lite

Ja... och sen vet man aldrig. Jag hade tänkt träffa mami idag. Vi får se hur kallt det är, jag blir tokig av kylan. Då håller jag mig nog inne och ser en film och bäddar ned mig. Igår såg jag gummo för första gången. Jag blev sjukt förtjust i ungen.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gummo var en läskig film tyckte jag. Det var iof många år sen. Kan rekommendera Bad Boy Bubby om du inte sett den.

2009-01-07 @ 13:16:48
URL: http://www.redbanner.wordpress.com
Postat av: P.A.

bad boy bubby är sjukt bra!



och helt orelaterat, mest för att jag just läste det och tänkte på dig och din gamla husgud:

http://jonasad.blogspot.com/2008/12/god-jul.html

2009-01-07 @ 22:09:16
URL: http://learntoenjoylosing.blogspot.com
Postat av: Anonym

perarvid, lustigt att du skulle säga det. jessica har skrivit exakt detsamma. hon lider desto mer då hon även bor nära borlänge.

2009-01-07 @ 22:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0