god morgon!

Hej idag är jag pigg som en liten lärka. Jag vet egentligen inte varför och det är egentligen inte sant men jag vill intala mig det. Eller snarare jag behöver intala mig det. Och jag gick upp tidigt för att plugga men nu sitter och och meckar med csn och söker jobb. Just nu är det personlig assistent som gäller. Mest av allt vill jag ha en vuxen brukare med fysiska handikapp. Även om multihandikappade barn också har sin charm. Men jag tänker på vad som är lugnast. Vuxna kan skälla lite eller bli lite sura men det är bra mycket bättre än att ha det enorma ansvaret för ALLTING. eller jag vet inte, hade inte jag redan ett jobb?


Mmm, snart är det skola och första dejten med min seminariegrupp. Det känns sjukt fint och spännande. heja heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0