Good morning sunshine!

Här sitter jag och dricker mitt morgonkaffe och insåg att jag måste blogga innan jag går till skolan så jag inte gör det när jag borde skriva analys. Jag ska heller inte logga in på msn. Eller det är iaf inte planen.

Var i stallet igår innan grupparbetet. Dvs. supertidigt! Jag kände mig duktig. Stackars frasse hade fått lite spö förmodligen och hade ett svullet öga. Fast jag vet inte. Och den nya hästen är superfin! Sen gjorde jag mig lite illa på fingret, sådär lite som man gör ibland. Då kom stallchefen och desinfekterade och sprutade på olika saker på mitt finger så det blev helt blått. Det såg lite festligt ut men jag visste inte riktigt vad det var bra för.
På kvällen trampade peter mig på tån vilket resulterade i att jag föll ihop i en liten hög och ropade "fort laga min fot! du måste spruta blått på den" så han sprang och hämtade en bläckpenna och ritade lite lätt på mina ömma tår. Det är okej.

Nu ska jag snart träffa far innan skolan. Ingen vet riktigt varför, han brukar ha en agenda och mumlade något om födelsedagspresent. Vi får se... Det är kul att se honom i alla fall.

Morgonkaffe förresten? Jag trodde jag hade slutat med sånt. Vanligtvis har jag givetvis det. Men när det kommer till en veckas intensivt skrivande finns ingen annan utväg. Tack vare koffein har jag kunnat fokusera mig nästan så mycket som nödvändigt. Och kommer upp på morgonen. nåväl, på med kläderna.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Att får saker och ting gjorda när man måste är fan omöjligt. Sällan känns bloggning och msn så angeläget som när man ska göra ngt annat. Suck. Skönt att jag är klar med skolan. För den här gången. Går väl nån idiotkurs i höst igen om jag känner mig själv rätt.

2009-01-14 @ 11:19:28
URL: http://redbanner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0