gosh my geesh

Pete påpekade snusförnuftigt att om jag tänker jobba borde jag nog säga det och om jag tänker ha semester måste jag ännu mer säga det. Jobbet känns så att säga inte så hett men jag ska ta tjuren vid hornen... snart. Varje gång jag träffar Lars så minns jag varför jag inte jobbar i hemtjänsten. Men jag försöker också att tänka på hur mycket jag älskar att jobba i hemtjänsten. Älska är ett starkt ord men ibland trivs jag verkligen. 

Och på tal om sommar så är det i princip bara arvikafestivalen jag måste få syssla med för att det ska bli en riktig sommar.  Galaxen har bokat thåström, depeche mode, daf, detektivbyrån och frida hyvönen. Det går riktigt bra för dem med andra ord. Några till schyssta myspacebokningar och en internationell popakt så är jag nöjd nöjdare nöjdast.

Kommentarer
Postat av: anders

det låter som om lars är anledninge till att du inte gillar att jobba på hemtjänsten! ha! ha! haaa.

2009-01-26 @ 11:48:55
Postat av: sibel

Apropå det här inlägget och det innan så har ju frida hyvönen en himla bra ponny-låt som ju heter just pony.

2009-01-26 @ 22:06:19
URL: http://dcw.toobigtofitinhere.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0